niedziela, 18 grudnia 2016

Christmas inspiration - pakowanie prezentów


Pakowanie prezentów to dla mnie zaraz po ubieraniu choinki jeden z najbardziej przyjemnych świątecznych obowiązków. Bardzo podobają mi się aktualne "trendy", które zachęcają nas do samodzielnego wykonania opakowań. Zobaczcie jakie cuda można stworzyć wykorzystując zwykły szary papier, sznurek i zielone gałązki. Możliwości jest wiele, a najlepsze jest to, że w większości wypadków nie wiążą się one z żadnymi nadmiernymi wydatkami. Tanim koszta można więc stworzyć prawdziwe dzieła sztuki!
Jestem estetką więc sama również bardzo przykładam się do pakowania prezentów dla moich bliskich. Miło mi później patrzeć na moją babcię, której czasami tak podoba się opakowanie, że już nie chce wiedzieć co jest w środku, bo przecież musiałaby rozpakować (ergo zniszczyć) wierzchnią warstwę. Z tego wnika, że opakowanie jest czymś więcej - to ono już na starcie mówi odbiorcy ile czasu i zaangażowania włożyliśmy w jego przygotowanie. Warto więc poświęcić temu trochę uwagi.











 fotos: www. pinteresst.com

Pozdrawiam i do następnego!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...