wtorek, 17 listopada 2015

Camel coat & over the knee boots...



Kozaki typu Over-The-Knee od zawsze były moją miłością, którą właściwie odziedziczyłam w genach. Mam kilka par w swojej kolekcji, ale te szare są absolutnie wyjątkowe i mają to, czego często brakuje tego typu kozakom - bardzo wąską cholewkę. Podejrzewam, że może się to przełożyć na ich wytrzymałość, szczególnie wokół kostki, gdzie cholewka jest najwęższa, a przez to poddawana największym próbom podczas zakładania i ściągania. Jeszcze zbyt krótko je mam żebym mogła to ocenić.

Pogodę jesienną mamy wymarzoną. Listopadowe temperatury na poziomie pomiędzy +12 a +15 stopni przypominają mi czas, kiedy przez chwilę mieszkałam we Włoszech. Problem był tam tylko taki, że temperatura na zewnątrz i wewnątrz mojego ówczesnego mieszkania niewiele się różniła...więc finalnie ciągle było mi zimno. Na szczęścia w naszym kraju nie mam takich problemów i zawsze wracam do cieplutkich czterech kątów. 

Bezpiecznych czterech kątów...

Miniony weekend na długo pozostanie mi w pamięci. Trudno takie zdanie zestawiać z trywialnym wpisem, ale nie mogę sobie pozwolić na to, żeby nic nie powiedzieć. Czujemy się bezpiecznie dopóki na "naszym podwórku" wszystko jest w porządku. Przystajemy na chwilę nad tragedią i potem wracamy do swoich spraw. Śmiejemy się, żyjemy normalnością i zapominamy o tym, że za siedmioma górami świat wywrócił się dla kogoś do góry nogami.


















płaszcz/coat - only via zalando.pl
muszkieterki /over the knee boots - r.polański via eobuwie.pl
sukienka/dress - danhen
naszyjnik/neclace - reserved
opaska/turban headband - aldo
torebka/bag - river island 



Pozdrawiam i do następnego!
A.

9 komentarzy:

  1. WOW! Camel & szary ! Genialne połączenie! <3
    Te long kozaki wyglądają fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zestawiłaś te swoje kozaki!
    Prezentują się bardzo elegancko i stylowo!

    Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty masz mistrzowskie, zresztą wszystko pasuje idealnie ":)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, kobieco, z klasą;) śliczne kozaki <3

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę te kozaki w kolejnej stylizacji i chyba ich nie doceniałam, pięknie się prezentują!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: jesienna, klasyczna, MĘSKA stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw i płaszcz i kozaki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, świetne połączenie kolorów i kozaki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko zostało już powiedziane:) I kozaki, i kolory i płaszcz rewelacja!
    Turban idealnie dopełnił całość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...