piątek, 9 października 2015

Balmain for H&M


5 listopada marka H&M kolejny już raz uraczy nas kolekcją powstałą we współpracy z wielkim domem mody. Tym razem będzie to Balmain. Rzeczy będą dostępne w wybranych sklepach oraz pośrednictwem sklepu online. Jeśli prawdą jest to co głosi plotka, zdjęcia kolekcji ponoć wyciekły do internetu przedwcześnie, ale zapewne to tylko marketingowa paplanina stworzona, żeby podnieść ekscytację gawiedzi w tym temacie. Nie stałam jeszcze w tych kilometrowych kolejkach do sklepu w dniu, gdy odbywały się wcześniejsze premiery podobnych kolekcji. Słyszałam za to legendy, które głoszą, że trzeba przyjść i zająć miejsce w kolejce jeszcze przed świtem, najlepiej z termosem i kanapkami. Oczywiście nieodzownym elementem jest też zasobny portfel, bo nie jest żadną tajemnicą, że dla przeciętnego zjadacza polskiego chleba ceny mogą być trochę zaporowe. Może to wszystko brzmieć oschle, ale niech Was to nie doprowadzi do wrażenia, że nie podoba mi się ta inicjatywa. Wręcz przeciwnie, podoba mi się bardzo. Tak samo jak i cała kolekcja. Tylko jak wiadomo nawet najbardziej szlachetną ideę zniekształcić może rzeczywistość, ale to już pozostawiam do Waszej oceny. Poniżej wybrałam kilka propozycji, które przemówiły do mnie najbardziej.



















 źródło: glamour.pl

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...