sobota, 19 września 2015

Signe Vilstrup


Chociaż doskonale znałam sesję z Monicą Belluci dla Harper's Bazaar, to nie przyszło mi do głowy oglądając ją pierwszy raz żeby sprawdzić, kto jest jej autorem. Ostatnio natomiast wpadłam na nią, jak szukałam zdjęć inspirowanych malarstwem Gustava Klimta i sama zdziwiłam się sobie, że nie dostrzegłam tej inspiracji od samego początku, tkwiąc uparcie w przekonaniu, że oczywiste jest nawiązanie do prac Diego Rivera, na których możemy zobaczyć Fridę Kahlo. To pewnie przez egzotykę i te kwiaty we włosach... Dopiero teraz dotarło do mnie to szersze połączenie i geniusz fotografa. Tak oto objawiła mi się Signe Vilstrup, ze swoim fotograficznym kunsztem, który ściął mnie z nóg. 

Znałam te wszystkie fotografie, ale byłam całkowitą ignorantką w odniesieniu do ich autorstwa. Błędem było więc pochylanie się nad pięknem postaci, bez zrozumienia pracy jaką włożył w to piękno autor fotografii. Signe na szczęście jest bardzo młoda i już bardzo znana, więc jeszcze przez długie lata będzie zachwycać nas nowymi pomysłami. Enjoy!


















źródło: pinterest.com

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście te fotografie mają coś przykuwającego uwagę :)
    zapraszam : http://ninaphotodiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...