środa, 9 września 2015

Fringe...


Uwielbiam frędzle! Uwielbienie to odziedziczyłam razem z kolorem oczu po mojej rodzicielce. Pamiętam z dzieciństwa jak w maminej szafie wisiały: kamizelka z dłuuuuuugimi frędzlami, spódnica z krótką halką i frędzlami do ziemi oraz wieczorowa sukienka składająca się z nachodzących na siebie i opadających rzędami warstw frędzli. Wszystkie te rzeczy wiszą do dzisiaj i niejeden raz sama po nie sięgnęłam. Spokojnie mogę więc postawić tezę, że frędzle są zawsze w modzie. Buty, które mam na sobie kupiłam na deezee.pl model Fringe. Chociaż prezentują się fantastycznie, to z przykrością stwierdzam, że jeżeli chodzi o wygodę, to daleko im do modelu Laila, który ostatnio miałyście okazję zobaczyć w jednym z postów. Mimo to i tak jestem nimi po prostu zachwycona.










 






spodnie/pants - DIY promod
torebka/bag - river island
okulary/sunglasses -  chloé
szpilki z frędzlami/shoes - deezee.pl model Fringe

3 komentarze:

  1. Buty świetne, całość bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...