niedziela, 30 sierpnia 2015

Last weekend of summer...



Nie mogę uwierzyć, że to już koniec sierpnia. Nie wiem skąd w mojej głowie to rozczarowanie, skoro dla mnie od przyszłego tygodnia nic się nie zmieni. Chłodne wieczory i ranki zwiastują jesień i pewnie dlatego wzdycham tęskno do dni, kiedy wentylator chodził w dzień i w nocy. Na szczęście ten ostatni weekend pozwala pożegnać wakacje w prawdziwie letnim stylu. Wiązane sandałki kojarzą mi się ze szkołą średnią, kiedy obowiązkowym wyposażeniem były rzymianki, które kupowałyśmy z koleżankami od przyjeżdżających do Wrocławia górali. Pamiętam, że po zakupie nowych smarowałyśmy całe buty oliwką i dopiero po takim zabiegu buty nadawały się do użytku. Te, które mam na nogach kupiłam za 39 zł (!) na wyprzedażach w Mango. Są bardzo wygodne, a oryginalny wygląd pozwala na ich wykorzystanie również do bardziej eleganckich stylizacji.














buty/shoes - mango
torebka/bag - michael kors 
bluzka/shirt - zara
spodenki/shorts - h&m
okulary/sunglasses - marc jacobs
bransoletki/bacelets - kari


Pozdrawiam i do następnego!
A.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! Ciekawe buty! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te buty!
    aż żałuję, że moje nogi wyglądają w tym modelu jak serdelki, bo też mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik. Najbardziej moją uwagę przyciągnęły butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe buciki, ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość bardzo fajna , jedynie buty. Taki typ niestety do mnie nie przemawia, ale cóż nie wszystko sie każdemu musi podobać ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w sandałkach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...