niedziela, 23 sierpnia 2015

Laila...


Wiązane gladiatorki to mój absolutny faworyt w tym sezonie. Ten model - Laila - kupiłam na deezee.pl
Ogólnie im więcej sznurków i wiązania, tym bardziej mi się podobają. Neutralne kolory pozwalają założyć tego typu obuwie praktycznie wszędzie, nawet do pracy. W tym secie zamiana szortów na ołówkową spódnicę sprawiłaby, że całość stałaby się zwyczajnym office'owym look'iem. Zazwyczaj nie lubię łączyć eleganckich dodatków ze sportowymi ubraniami, ale krótkie spodenki wpisane są na stałe w sportowe trendy i nic już na to nie poradzę, a upały przecież jakoś znieść trzeba. 

Połączenie szortów i kamizelki zawsze kojarzyło mi się z wyglądem włóczykija. Dosyć aktualna propozycja, ponieważ mamy lato, czyli czas w którym motyw podróży powinien być naszą naturalną inspiracją.













 buty / shoes - deezee Laila
koszulka / shirt - danhen
kamizelka / vest - mohito
naszyjnik & okulary / neklace & sunnies - reserved
torebka / bag -  milano marittima
spodenki / shorts - no name
 















 
Pozdrawiam i do następnego!
A.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie kolorów!
    szarość połączona z różem to niebanalne i dobrze wyglądające połączenie - szkoda, że tak rzadko widziane na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te buty! Ale nogi jeszcze ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty skradły moje serce, czaiłam się na ten model ale twierdziłam po co mi kolejne szpilki jak tak rzadko w nich chodzę bo bolą mnie bardzo szybko nogi ;)
    Zostaje na dłużej i dodaje do obserwowanych;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalna stylizacja! Naprawdę bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Genialny zestaw! :)
    Świetne te gladiatorki!
    Obserwuję i zapraszam do mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...