środa, 3 czerwca 2015

Silver ombre!

 
Słowo stało się ciałem i jestem teraz szczęśliwą (przynajmniej na razie) posiadaczką silver ombre. Pozostaje mi teraz tylko mieć nadzieję, że kolor będzie się w miarę znośnie wypłukiwał i że nie zwolnią mnie z tego powodu z pracy. Trzymajcie kciuki. Cała usługa fryzjerska trwała kilka godzin i nie mogłam się już doczekać końcowego efektu. Wiedziałam dobrze, że pomysł obarczony jest "wysokim ryzykiem" stąd przez cały czas czułam lekki ucisk w dołku, bo nie wiedziałam co ostatecznie z tego wyjdzie. W trakcie myślałam też o Waszych komentarzach, w których odradzałyście ten kolor, co powodowało jeszcze większy niepokój :) Na szczęście, gdy zobaczyłam finał odetchnęłam z ulgą, bo efekt mieścił się w granicach moich wyobrażeniowych wariacji na temat przyszłej fryzury. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)

Pozdrawiam,
A.








 





17 komentarzy:

  1. Wow, zmiana na lepsze, bardzo podobasz mi się w takim wydaniu. I trzymam kciuki za dalsza pracę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jaka jesteś piękna i zjawiskowa <3 śliczne włoski! ciekawie wygląda takie srebrne ombre :) tylko, że mnie pasują ciepłe odcienie więc zrobiłam sobie normalne :) ale nie powiem, bo już mi się nudzi i wolałabym jednolity kolor..ehh my kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słowa :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci,że naprawdę ciekawie to wygląda:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello,

    Beautiful hair ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zmiana! Ale wyszło bardzo ładnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądziłam, ze można mieć taki ombre... :) Ale wyglądasz w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi się nie podoba ale tylko ze względu na kolor, w innym ombre byłoby Ci cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. ombre uwielbiam ♥ ale chyba wole w innym wydaniu kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz na całe włosy dać takie silver... Mmmm Ja zawsze byłam fanką platynowego blądu, srebrnego koloru włosów ... I szczerze z zazdrością patrzyłam na te wszystkie blondynki, które bez większych problemów mogą sobie zafundować taki piękny kolor. Sama jestem brunetką, więc niesamowicie bym się bała przejaśniać swoje włosy do wymarzonego koloru (a jak potem będą sianem a jak nie bedzie mi to pasowac? ) Gratuluję zdecydowania się nie wygląda to źle, chodź ciekawi mnie jakby to było z kucykiem... Próbowałaś może kredy do włosów? :D Teraz to dopiero kolory byś z nich wyciągnęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to kusi, ale nie wiem czy mi wystarczy odwagi...:) Jak sama napisałaś - a co jak zrobi się z nich siano? Ech... A końcówki wiadomo - zawsze można ściąć jak coś pójdzie nie tak ;) Kredy nie próbowałam, ale skoro teraz mam takie jasne końce to może się skuszę. Mam nadzieję, że nie farbuje ubrań :)

      Usuń
  13. Dziewczyny kolor zmienia się DYNAMICZNIE - mam wrażenie że z każdym kolejnym myciem są coraz bardziej blond. Muszę teraz poczytać trochę o tym jak utrzymać srebrny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...