poniedziałek, 1 czerwca 2015

Silver hair trend







Na wstępie witam wszystkich nowych obserwatorów :) Mam nadzieję, że nim skończy się akcja GIVEAWAY (która przypominam trwa do 17 czerwca) będzie ze mną jeszcze liczniejsze grono.

Ostatnio zachorowałam na srebrne włosy. Bardzo podoba mi się ten nowy trend, ale jeszcze nie miałam okazji widzieć go na żywo przechadzając się po mieście. Na dniach czeka mnie wizyta u fryzjera i chyba nazwę to kryzysem wieku średniego - bo bardzo kusi mnie silver ombre. Pomysł wydaje się być dość awangardowy i odległy od bliskiej memu sercu klasyki, jednakże kolorystyka (połączenie szarego z brązem) nie jest przecież tak wywrotna (chyba). Może sobie tylko wmawiam... Ale czy na załączonych zdjęciach nie wygląda to rewelacyjnie? :)

Pozdrawiam i do następnego posta!

A.







 foto: pinterest.com

6 komentarzy:

  1. Też mi się podobają "srebrne" włosy :) Pierwszy raz zobaczyłam je chyba u Rihanny, potem u Kylie Jenner, a potem oszalałam na punkcie włosów tej dziewczyny, której zdjęcie wstawiłaś jako pierwsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja teraz wszyscy szaleją na punkcie tego typu włosów, mnie osobiście też się podobają, ale chyba bałabym się takiej zmiany. :)
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten trend chorowała chyba połowa populacji wliczając mnie oczywiście ;) Ale niestety z nim jak i z innymi jest tak, że wygląda tylko i wyłącznie dobrze na zdjęciach w internecie a nie na nas, zwykłych śmiertelniczkach :c

    A w ramach małej, własnej reklamy zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę o second handach, pokazuję stylizacje oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam Cię na: znalezionenamiare.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia~!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie akurat się nie podoba ten trend, już był kilka lat temu też na topie, ale na szerszą skale się nie przyjął.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie bardzo podoba. Sama bym na to sie nie zdecydowala, ale widzialam mnostwo osob u mnie w collegu, ktore maja siwe wlosy :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...