poniedziałek, 8 czerwca 2015

Deezee & Vices - pistacio grey shoes


Szare lakierowane szpilki były moim celem już od dawna, więc jak tylko zobaczyłam te Vices, które ma w swojej ofercie Deezee - nie zastanawiałam się ani chwili. Trochę niepokoił mnie opis koloru, który określono jako pistacio grey. Zdjęcia zupełnie nie zdradzały pistacjowego odcienia, więc postanowiłam zaryzykować. Gdy otworzyłam pudełko... cóż... byłam lekko zawiedziona. Kolor z pudełka niestety odbiegał od tego, który widziałam na zdjęciach w internecie. Oglądałam zdjęcia na trzech różnych monitorach, ale w żadnym z nich kolor nie wpadał w pistacjową zieleń. Chwilę jeszcze biłam się z myślami, czy nie powinnam ich oddać, ale plusy przeważyły minusy i może powiem teraz o tych plusach, żeby nie było, że jestem malkontentem, a przecież bardzo lubię zakupy w Deezee. Buciki są bardzo zgrabne i bardzo wygodne. Przetańczyłam w nich już wesele, a był to pierwszy raz kiedy miałam je na nogach! Wisienką na torcie była też cena. Ostatecznie pistacjowy odcień w ogóle mi nie przeszkadza, a do tego... szare lakierowane szpilki ciągle pozostają na mojej liście "do kupienia" - a na to akurat nie będę narzekać!

Pozdrawiam, 
A.














shoes/buty - Deezee & Vices  pistacio grey | pants/spodnie - mosquito | bluzka/blouse - new look | torebka/bag - karen millen | naszyjnik - w.kruk kiss kiss |

6 komentarzy:

  1. Witaj,
    Bardzo fajny, klasyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, szpilki i spodnie są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, klasyczny zestaw:) spodnie boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny szykowny outfit, perfekcja :) uwielbiam tą bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zestawienie! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...