czwartek, 26 lutego 2015

Krikor Jabotian...

Krikor Jabotian to młody projektant, który dopiero od niedawna rozwija skrzydła w modowym biznesie. Krikor jest absolwentem l’Ecole Superieure des Arts et techniques de la Mode w Bejrucie. Bardzo rzadko zdarza się, aby kolekcje początkujących projektantów były tak wewnętrznie spójne i stworzone z takim rozmachem. Podoba mi się dosłownie każda propozycja. Wszystkie są delikatne i bardzo kobiece. W tym miejscu nachodzi mnie jeszcze jedna refleksja... Kobiety powinny być ubierane przez mężczyzn. Już nie raz chyba powtarzałam, że bardzo często pytam B. o zdanie na temat moich strojów. B. nie interesuje się modą i trendami, ale wie i ocenia swoim męskim okiem w czym wyglądam dobrze. Oczywiście poleganie na męskim poczuciu estetyki nie jest żadną regułą, ale zauważyłam, że stroje rodem z cyrkowej areny dużo częściej powstają w głowach kobiet. Tak jakby projektantki sabotowały kobiecość. Rozumiem, że moda się zmienia, ewoluuje, idzie do przodu i stale szuka nowych inspiracji. Jednak często efekt takich intencji sprowadza się do powstania kiczu, który w ładnym opakowaniu i z odpowiednią metką wciska się nam - konsumentom - jako high fashion. A jak komuś się to nie podoba, to znaczy, że jest zacofany i się nie zna. Nigdy nie zgodzę się na tego typu myślenie! Dlatego tak cieszy mnie, jak natrafiam na projektantów takich jak Krikor, tworząych kolekcje, w których kobieta może poczuć się pięknie, seksownie i po prostu kobieco. 








źródło: www.krikorjabotian.com

2 komentarze:

  1. Te suknie sa po prostu baśniowe!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/amarantowe-spodnie-diy-z-atami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Te suknie są wspaniałe. Zakochałam się w nich!

    PLF BLOG <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...