niedziela, 4 stycznia 2015

Christmas time mix...

Święta i całe ostatnie dwa tygodnie były po prostu idealne :) Najbardziej nie mogłam się doczekać, kiedy rozpakowane zostaną prezenty, które sama wręczyłam! Nie ma lepszego prezentu dla dającego niż radość obdarowanego. Byłam taka podekscytowana tym co dzieje się wokół, że swój prezent otworzyłam na samym końcu. Cały ten czas spędzony w rodzinnym domu bardzo mnie uspokoił i zresetował. 

Poniżej mix zdjęć z ostatnich dwóch tygodni. Szczęśliwego Nowego Roku!!!


Trochę żałowaliśmy, że nie zdecydowaliśmy się na większą choinkę. 


Za to u rodziców choinka była już "słusznych" rozmiarów :)









Zdaje się, że mój B. był bardzo grzeczny w tym roku :]


Prawie nie rozstawałam się z czapką, którą kupiłam w sinsay




 Dodatki tworzą klimat...


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...