poniedziałek, 1 grudnia 2014

Over the knee boots inspiration...

Jak pisałam w poprzednim poście - wysokie kozaki to moja miłość od wielu sezonów. Mam w swojej kolekcji kilka par, ale jeśli chodzi o ten typ obuwia to zawsze znajdzie się miejsce na kolejne. W tym sezonie dzięki uprzejmości znajomej udało mi się nabyć w sklepie internetowym H&M poniższy model, którym jestem absolutnie zachwycona :)


Bardzo zgrabnie leżą na nodze i co najważniejsze są dopasowane. Gdy tego typu buty są zbyt szerokie, to cholewki nie trzymają się nogi i nieestetycznie zsuwają się w dół. Kolor czarny jest najczęściej spotykany, dlatego będę wypatrywać jasnoszarych albo w kolorze cappucino, jak na poniższych inspiracjach.













































źródło: pinterest.com

5 komentarzy:

  1. takie buty są naprawdę stylowe (jeśli się, oczywiście, w stylowy a nie tandetny albo wulgarny co gorsza model celuje :>), tylko jest jeden myk - trzeba mieć naprawdę chude nogi ;P
    dlatego ja takich dopasowanych bym nigdy nie kupiła, bo jak serdel bym wyglądała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady! :) na pewno znalazłabyś "sposób" na takie kozaki :)

      Usuń
  2. Też lubie takie kozaki (tylko, ze ja wybieram plaskie). Zawsze Venezia miala jakies modele, i to camelowe, fioletowe czy czarne. A w tym roku???? Zero. Nic. Chodzę po sklepach i zadnego modelu, tym bardziej bez obcasa:(
    Dziwne to...Bo gdy nie byly modne - staly na pólkach. Buuuuuuu:(

    A co do serdeli (sama takowe posiadam:P), wydaj mi sie, ze wlasnie dobrze kryją te "niedoskonalosc". Kinga Rusin czy Beata Sadowska mają konkret łydkę, a nosza tylko takie buty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też podobają mi się takie kozaczki. I czarny kolor jest najlepszy. Udało Ci się dobrze. Super,że masz taką znajomą...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...