środa, 17 grudnia 2014

christmas inspiration...

 W tym roku za świąteczne porządki zabraliśmy się z B. dosyć szybko. Ustaliliśmy sobie wcześniej, że 6 grudnia sprzątamy i ubieramy choinkę, a wszystko to odbędzie się przy lekkich drinkach i dźwiękach piosenek Sinatry. Tak też się stało i pomimo tygodniowej gonitwy, udało nam się spędzić nasz "idealny świąteczny dzień". Za szybko? Odpowiadam krótko: nie. Czas leci jak zwariowany, a ja bardzo chciałam napatrzyć się chociaż trochę na choinkę i poczuć świąteczny klimat. Po prawie dwóch tygodniach mogę tylko potwierdzić, że decyzja była dobra :) Oczywiście realizacja takiego planu jest możliwa tylko w przypadku sztucznej choinki lub drzewka w doniczce. Cięte drzewko może nie wytrzymać w dobrej formie do Świąt. My zdecydowaliśmy się na drzewko w doniczce. Nie mam złudzeń, co do tego, że system korzeniowy jest nieuszkodzony, ale trzymam mocno kciuki, że choinka będzie ozdobą mojego salonu przynajmniej do połowy stycznia. 

Mam nadzieję, że w najbliższych dniach uda mi się podzielić z Wami efektami naszej pracy, a tymczasem poniżej kilka świątecznych inspiracji.
















źródło: www.weranda.pl & www.pinterest.com

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...