wtorek, 23 września 2014

Tobie Giddio

Moda ma swoich artystów, którzy tworzą ją od samego początku - czyli od kreski na kartce papieru. Należy do nich niewątpliwie urodzona w 1963 roku Tobie Giddio. Jej prace były publikowane w takich pozycjach jak George, Glamour, Harpers Bazaar, Interview, Manhattan File, Marie Claire, Mode, the New Yorker i wielu edycjach Vogue.




Uwielbiam sztukę z sylwetkami kobiet w roli głównej. Trudno mi jednak powiedzieć, czy umieściłabym bardziej realistyczne grafiki na ścianach swojego mieszkania. Kiedyś przeczytałam zabawny fragment tekstu, którego autorka podzieliła się swoją zasadą polegającą na tym, że nigdy nie zakłada na siebie t-shirtów z wizerunkiem kobiet, bo nie chce eksponować kogoś ładniejszego niż ona sama. Bardzo mnie to wtedy rozbawiło, ale pomyślałam sobie - święta prawda! Przyjęłam tę zasadę za własną, tak więc jedynym miejscem, gdzie mogę zachwycać się kobiecym pięknem objawiającym się pod różnymi postaciami, niech będzie ten blog.






foto: pinterest.com

4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej artystki, teraz przeglądam wszystkie jej prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. These pictures are amazing. I invite you to discover mi blog! :D xx

    New post! --> http://coloresdeafrica.blogspot.com.es/2014/10/lovelyautumn.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...