środa, 17 września 2014

Paris, Milan, London, New York....

Z Austrii przyjechała do mnie porcja modowych magazynów, w których znalazłam m.in. Marie Claire i Vogue z podsumowaniem pokazów AW 2014-2015, które odbyły we wszystkich wskazanych w tytule miastach. Moje zdanie na temat zmieniających się trendów nie uległo zmianie. Wybrałam kilka stron, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Dużo projektantów zaskoczyło mnie też niestety negatywnie: kolekcje Gucci i Louis Vuitton nawiązujące do stylu lat 70, kolekcja Moschino inspirująca się kolorystyką i logo McDonaldsa, kolekcja Miu Miu z przeźroczystymi kaloszami na szpilce wykończonymi kolorowym ortalionem ściąganym sznurkiem (?!), Dior z butami wyglądającymi jak kilkuwarstwowy tort gdzie podeszwa kończy się kilka centymetrów przed szpicem, czy też nawet Chanel z adidasami i torebkami w kształcie kobiałek na jajka albo koszyków na zakupy. Do znawców mody nigdy bym siebie nie zaliczyła, dlatego mogę się tylko skrzywić, zdziwić, zakreślić kółko na czole i przewrócić kartkę na następną stronę. Na szczęście każdy do świata mody przechodzi swoimi drzwiami, które są filtrem jego własnego stylu.


























1 komentarz:

  1. Dużo futer w tym sezonie...
    Ogólnie podoba mi się ta jesień i zima w modzie. Tylko za dużo tego "oversize" w płaszczach czy kurtkach. Wolę coś bardziej przy ciele...Kwestia gustu i...sylwetki;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...