piątek, 1 sierpnia 2014

New in...

Kilka nowych łupów. Z ostatnich dwóch par, które widnieją na zdjęciach cieszę się najbardziej. To modele sprzed dobrych kilku lat, więc dostać je nowe na allegro było dla mnie jak prezent na gwiazdkę :) Z pewnością nie jedna z Was doświadczyła podobnego uczucia - zastanawiacie się czy coś kupić, rezygnujecie, a potem żałujecie. Jakież to kobiece... Mnie takie wspomnienia prześladują nawet latami, co jest doskonałym dowodem na to, że dana rzecz nie podoba mi się dlatego, że jest akurat na tzw. topie, ale właśnie dlatego, że może towarzyszyć mi przez dłuższy czas. 


Latem pastelowe kolory są dla mnie odskocznią od zimowych czerni, brązów i szarości....


Lepsze od zakupów ciuchów są tylko zakupy perfum i kosmetyków. Women Chocolate kupiłam w Zarze za 19 zł. Buteleczka na perfumy jest z Home & You i była niespodziewajką od B. <3



Czarnych szpilek i balerin nigdy za wiele - mogę po prostu zostawiać je w pracy. Z tymi lakierkowanymi miałam mały problem podczas zakupów - były źle ometkowane. Cena była niższa niż ta, która wyświetliła się na kasie a buciki były ostatnimi w sklepie. Pamiętajcie, że w takim przypadku sprzedawca ma obowiązek sprzedać Wam towar za cenę z metki ponieważ wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na tzw. widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę i jako konsument macie prawo walczyć o swoje. To samo dotyczy rzeczy, które są na sklepowej wystawie, a które wiele ekspedientek nie chce ściągać powołując się na jakieś wewnętrzne zasady panujące w danym sklepie. Na szczęście trafiłam na wyedukowanych prawnie ludzi i buciki kupiłam za cenę z metki :)


O torebce z takimi uchwytami marzyłam już od dawna. Tę kupiłam za 69 zł w Parfois.



I na koniec dwa cudeńka, na które miejsce w szafie trzymałam już od dawna :)

6 komentarzy:

  1. śliczne nowości ;) ja często spotykam sprzedawców, którzy nie chcą zdejmować ubrań z manekinów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to nie dać się spławić :) jeśli rzecz na manekinie ma przypiętą cenę, to jest to oferta sprzedaży, więc powinni ściągnąć i sprzedać.

      Usuń
  2. musze przyznac ze swietnie zaprezentowalas te nowsci... jak z katalogu!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. "parfois'owa" torebka jest świetna!
    uwielbiam takie modele, więc szczerze Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...