środa, 6 sierpnia 2014

My wedding dresses :)

Parę dni temu odebrałam zdjęcia z mojego ślubu. Postaram się zrobić cykl na blogu dotyczący poszczególnych etapów organizacji uroczystości ślubnej, jednak kilka słów opowiem już dziś. Zacznijmy od sukienek. Suknię ślubną wybrałam w salonie Loretta we Wrocławiu. Wybór sukni jest trudnym zadaniem samym w sobie, a dodając do tego jeszcze mój brak czasu na chodzenie po salonach i mierzenie różnych modeli, w efekcie można powiedzieć, że było to prawdziwe mission impossible. Skutek powyższego był taki, że nie byłam do końca zadowolona ze swojego wyboru. Nie wiem, czy tak ma każda przyszła panna młoda, ale podpisując umowę na wybrany przeze mnie model czułam się strasznie... Miałam pretensje do samej siebie, że nie poświęciłam temu tematowi wystarczającej ilości uwagi i tak naprawdę do momentu, kiedy na tydzień przed weselem nie odebrałam już gotowej sukni byłam lekko przygnębiona całą tą sprawą. Na szczęście efekt końcowy mieścił się w granicach moich oczekiwań i byłam już (dopiero) spokojna :)





W dniu ślubu zrezygnowałam z welonu i zamiast tego towarzyszyła mi opaska ślubna w stylu retro. Makijaż ślubny wykonała Aleksandra Kaj - o której postaram się jeszcze napisać Wam w osobnym poście :)


Ponieważ suknia ślubna była uszyta z gładkiego materiału, to w ramach buntu przed samą sobą postanowiłam, że na poprawiny uszyję sobie coś z koronki :) Nie miałam wątpliwości, co do tego, jak chciałabym żeby wyglądała moja druga suknia. Miałam kiedyś przyjemność być na pokazie Sylwi Romaniuk, która zainspirowała mnie swoimi projektami transparentnych koronkowych sukni. Postanowiłam uszyć coś na kształt jej projektów :)







Przy wyborze fotografa dobrze kierować się opiniami znajomych. Firmę WybieramCiebie odnalazła dla mnie moja przyjaciółka i z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że poza B. był to mój najlepszy ślubny wybór ;) Usługi fotograficzne świadczy duże grono przedsiębiorców i zdecydowanie się na konkretną ofertę jest bardzo trudne. Pamiętajcie tylko, że nawet jeśli wyglądałybyście w tym dniu najlepiej na świecie, to jeśli nie będzie Wam towarzyszył dobry fotograf, to nie będziecie zadowolone ze swoich zdjęć. I odwrotnie! Nawet jeśli coś było nie tak, to dobry fotograf zadba o to, żeby na zdjęciach uchwycić najlepsze momenty od najlepszej strony i nie jest to bynajmniej kwestia retuszu :) Na sesje wybraliśmy wrocławskie plenery i nawet B. zgodził się żebym wrzuciła tutaj parę naszych zdjęć :)

5 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia, wyglądasz powalająco. < 3 Życzę wam mocy miłości i szczęścia na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już teraz wiem, że moja suknia ślubna będzie krótka, tzn. taka delikatnie przed kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu poznaliśmy B!:) Tworzycie piękną parę:)

    ps. fajną masz siostrę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądałaś! A suknia z poprawin powala! Zapraszam do mnie. Też chętnie pochwalę się swoją suknią ślubną ;) www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...