niedziela, 24 sierpnia 2014

Mama knows best... czyli podniebne zakupy

Dzisiaj zakupy w tzw. strefie wolnocłowej umieszczonej na lotniskach właściwie nie budzą żadnych większych emocji. Ceny się bardzo uśredniły, a oprócz tego funkcjonuje coraz więcej zwykłych sklepów zlokalizowanych w centrach handlowych lub w internecie, które oferują markowe produkty w promocyjnych cenach. W związku z tym nie widziałam powodów, żeby na swoje czerwcowe wakacje (będące jednocześnie moją podróżą poślubną) zabierać dodatkowe pieniądze na bezcłowe zakupy. I to był błąd ;) Mój wakacyjny lot obsługiwały linie lotnicze EnterAir, które w trakcie trwania lotu oferują możliwość robienia zakupów produktów z przygotowanego przez nich katalogu. Ceny są baaardzo atrakcyjne i nieporównywalnie niższe niż w normalnym sklepie lub na lotnisku. Jak mówiłam - nie byłam niestety przygotowana na takie dodatkowe wydatki, więc niepocieszona grzecznie odłożyłam katalog na półkę i z zazdrością spoglądałam na zakupy pozostałych pasażerów. Minął miesiąc i szczęśliwym zbiegiem okoliczności okazało się, że moi rodzice będą wracać ze swoich wakacji tymi samymi liniami! Poinstruowałam więc moją mamuśkę, jakie są nasze cele i tym oto sposobem, na półce zagościła paleta do makijażu Lancôme i serum Estēe Lauder Advanced Night Repair. A wszystko to za połowę ceny drogeryjnej, która dla mnie była sporą barierą.




Cienie kupuję "raz na 100 lat", więc jestem pewna, że paleta długo mi posłuży. Jest to też świetny zestaw podróżny, bo skomponowana jest ze wszystkiego, co potrzebne do zrobienia pełnego makijażu. Co do serum... tyle się nasłuchałam i naczytałam o nim jako produkcie działającym cuda, że nie pozostaje mi nic innego jak tylko przekonać się na własnej skórze ile z tego jest prawdą, a ile to tylko paplanina osób z przerostem portfela. Tak więc moje drogie, jeżeli będziecie miały okazję podróżować liniami EnterAir, to pamiętajcie żeby przygotować się na podniebne zakupy - żebyście nie musiały, tak jak ja za pierwszym razem - obejść się smakiem ;)

5 komentarzy:

  1. zawsze trzeba być przygotowaną na każdą okoliczność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć.... jednak zawsze trzeba być gotowym, że mogą pojawić się różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta do cieni jest idealna!!! Kolory są przepiękne :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne palety :)

    Zapraszam również do siebie: http://shawsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...