środa, 30 lipca 2014

DIY.... ikea hack - szafka na TV Hemnes

Dawno nie pokazywałam Wam moich robótek ręcznych. Termin "ikea hack", "ikea hack's" czy "ikea hacker" odnosi się do popularnego trendu przerabiania mebli zakupionych w sklepie ikea. Jak wpiszecie którąś z powyższych fraz w wyszukiwarkę google to znajdziecie mnóstwo inspiracji i bez wątpienia będziecie zaskoczeni, że ze zwykłych mebli można stworzyć takie cudeńka. Poniżej moja przeróbka szafki pod TV Hemnes.



Szafkę zakupiliśmy w dziale rzeczy uszkodzonych. Miała lekko porysowany blat, jednak nie zraziło mnie to nic a nic, bo i tak wiedziałam, że będę ją malować. Tak prezentowała się przed metamorfozą.





Następnie to co zawsze.... matowienie i malowanie. Wykorzystałam farbę uniwersalną do drewna i metalu (moim zdaniem najlepiej kryje) i wspólnie z B. położyliśmy jej 3 warstwy.




Tak samo jak w przypadku szafek, o których pisałam w poście TUTAJ formy do decorów i gips kupiłam na stronie e-plastyk.com.pl, natomiast kryształowe gałki na allegro. Największy problem sprawił mi wybór gipsowych dekoracji - kompozycji było wiele.


Ostatecznie wyłoniliśmy zwycięski wzór, który umocowałam do szafki przy pomocy PATTEX FIX.



Gotowe dzieło prezentuje się następująco :)







2 komentarze:

  1. Efekt końcowy jest rewelacyjny. Szafka jest zupełnie inna:) Gratuluję! Swoją drogą niezłe to, że meble z IKEA się przerabia i staje się to wręcz kultowe:) Muszę kiedyś spróbować:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...