wtorek, 29 lipca 2014

Ahoy Sailor!


Styl marynarski to jeden z moich ulubionych wakacyjnych motywów. Wieje od niego klasyką, którą uwielbiam! Mam w szafie kilka takich zestawów, które właściwie noszę od lat. Jeżeli więc jesteście miłośniczkami komponowania ponadczasowej garderoby, to marynarski set z pewnością będzie idealnym zakupem. Paski po prostu nie wychodzą z wakacyjnej mody.




Jeden ze wspomnianych zestawów wykorzystałam podczas weekendowego wypadu z rodziną na żagle do Sławy. Tę bluzkę akurat dostałam w prezencie. Wydaje mi się, że ta kompozycja nigdy mnie nie znudzi.


A najbardziej.... to lubię jak pomiędzy paskami prześwitują jakieś delikatne złote zameczki albo guziczki ;) miodzio....



                                                                              foto: pinterest.com





pants - cubus | swim suits - HM | sunnies - reserved |

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...