wtorek, 25 lutego 2014

So perfect...







źródło: weranda.pl

2 komentarze:

  1. Cudowne miejsce :) Wszystko co uwielbiam, choć niestety nie spełniam warunków technicznych na posiadanie takiego mieszkania :)
    Wysokie pomieszczenia, sztukaterie, tapety ! światło i przestrzeń. Do tego tapicerowane meble, kryształy. Jasno, miękko i mega przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to mieszkanie w Werandzie...Jeszcze niedawno też się nim zachwycałam. Jakiś antyk, dusza, klimat...Dziś nawet "stara" cukierniczka mnie drażni więc wymieniam na tę z Ikei... Może za dzień, dwa mi przejdzie, więc póki co na allegro nic nie wystawiam;)

    W bardzo podobnym mieszkaniu spałam rok temu w Krakowie. Do teraz słyszę ten skrzypiący parkiet;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...