piątek, 2 sierpnia 2013

DIY - Ikea hack - szafki nocne...

Dzisiaj chciałam zdać Wam relacje z metamorfozy szafek nocnych, które udało mi się kupić na giełdzie staroci po 20 zł za sztukę :)



Szafki były w całkiem dobrym stanie ale oczywiście kupiłam je po to, żeby trochę nad nimi popracować. Tak, jak zwykle lekko zmatowiłam całość i przystąpiłam do kładzenia farby (3 warstwy). Wykorzystałam do tego farbę uniwersalną do drewna i metalu- z połyskiem. Poniżej możecie zobaczyć szafkę w jej pierwotnym stanie i oraz w trakcie malowania.


Aby dodać moim szafkom nieco więcej charakteru postanowiłam przyozdobić je wykorzystując do tego gipsowy dekor. Formy do decorów i gips kupiłam na stronie e-plastyk.com.pl , natomiast kryształowe gałki znalazłam na allegro.



A oto efekt końcowy :) Koszt dwóch szafek wyniósł ok. 80-90 zł. Satysfakcja - bezcenna :) Niestety do skończenia całej sypialni jeszcze daaaaaleeeeekaaaaa droga...




8 komentarzy:

  1. śliczne szafeczki,jak mam trochę wolnego czasu też lubię sobie coś pomalować odnowic albo dekupażować;)powiedz na jakiej giełdzie je znalazłaś?
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  3. bo sztuką jest z czegoś zwykłego zrobić coś niepowtarzalnego i to za grosz :) piekny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć białą szafkę nocną, ale mi nie pasuje do wystroju. Mam nadzieje, że przy remoncie sobie ją sprawię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...