niedziela, 4 sierpnia 2013

Believe me - I am worth it...

Po długiej zimie obiecałam sobie, że nie będę narzekać na upały i póki co - nie narzekam :) Nie pamiętam też, kiedy ostatnio było takie piękne lato... Trochę mnie irytuje to marudzenie, które słyszę wszędzie wokół. Zimno - źle, gorąco - źle... Jak tu dogodzić takiej nacji, jak nasza? 


Szorty z frędzlami to bardzo udany łup z tegorocznych wyprzedaży. Staram się zrobić trochę miejsca w szafie na nowe rzeczy, więc gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na allegro W pierwszym rzucie wystawiłam rzeczy z metkami, które zalegają w szafie, albo które zakupiłam podwójnie z myślą o tym, że będą nimi zainteresowane moje znajome, a nie były ;) Dzisiaj upalna sesja w upalnym Wrocławiu...













Korzystając z okazji, że miałam dzisiaj czas, żeby napisać chociaż parę słów - nieśmiało zachęcam Was do polubienia mojej strony na facebook'u

shoes|buty - mango/ t-shirt- allegro/ necklace|naszyjnik- reserved/ bracelet|bransoletka- apart & kari

7 komentarzy:

  1. genialny zestaw kochana ! u mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie !!!! <3 zapraszam do nas na konkurs !!! do wygrania bon zakupowy o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,wierze,wierze,ze jesteś....:)))HOT!(i wcale nie mam na mysli pogody...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorące zdjęcia i ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest pazur! to luuubie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny set i swietne foty :)
    ps. pozdrawiam po mojej dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna stylizacja ;) dodaje,bede zagladac

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...