wtorek, 18 czerwca 2013

Wrocław Fashion Meeting - relacja

Czas na podsumowanie weekendu, który spędziłam w przemiłym towarzystwie pracowników domodi.pl podczas Wrocław Fashion Meeting :) Zdjęcia m.in. mojego autorstwa możecie zobaczyć na stronie domodi.pl oraz na facebooku.

Muszę przyznać, że zarówno targi, jak i pokazy, zorganizowane były w tym roku na wysokim poziomie. Z pewnością na panującą atmosferę wpływ również miał wybór miejsca tegorocznego WFM. Klub biznesowy Stadionu Wrocław był odpowiednią miejscówką na tego typu event, chociaż wiele spośród obecnych osób narzekało na daleką odległość od centrum. 

Wystawców było wielu, a każdy z nich reprezentował inny styl. Tego typu spotkania bez wątpienia pozwalają człowiekowi naładować się pozytywną energią i rozbudzić kreatywność. Ja po raz kolejny miałam mnóstwo refleksji na temat tego, jak wartościowe i wyjątkowe rzeczy można nabyć na takich targach, zamiast wydawać pieniądze w sieciówkach. Spośród osób, z których dziełami udało mi się zapoznać, chciałam Wam przedstawić te, które przyciągnęły moją uwagę.

No 1 Gavel Grzegórski Gavel site | Gavel FB
Miałam już przyjemność być na pokazie Gavela w zeszłym roku podczas Fashion Shower, o czym pisałam TUTAJ i już wtedy jego kolekcja zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Lubie rzeczy ponadczasowe, wykonane z dobrych materiałów, do których wbrew eko-trendom zaliczam również skóry i futra. Teraz absolutnie zwariowałam na punkcie szarej spódnicy, którą możecie zobaczyć na zdjęciu i mam nadzieję, że również w moich przyszłych stylizacjach. Sam Mistrz ;) jest energiczny i bardzo pogodny, a sądząc po projektach i aparycji bez wątpienia szykuje mu się długa i pewna kariera.







No 2 Joanna Łubkowska Łubu site | Łubu FB
Z projektantką spotkałam się pierwszy raz. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że jest to piękna kobieta. Zwróciła moją uwagę jeszcze zanim dotarłam do jej stoiska, a jak już się na nim znalazłam to stwierdziłam, że mogłabym wrócić do domu z absolutnie wszystkim co się tam znajdowało. Kolekcja Łubu całkowicie wpisuje się w moją kolorystykę. Uwielbiam połączenie złotego z czernią. Wszystkie rzeczy wykonane są bardzo starannie i mają w sobie charakterystyczny dla Łubu "pazur". Skórzano-złota baskinka, jeszcze długo będzie mi się śnić po nocach...




No 3 Col Claudine Col Claudine site | Col Claudine FB
"Oh la la Mademoiselle!" - chciało się krzyknąć patrząc na stoisko Col Caludine. Lekka i dziewczęca kolekcja z francuską nutą w tle. Przynajmniej tak odebrałam ją ja. Moją szczególną uwagę przykuły rozkloszowane spódniczki, w których obecnie jestem totalnie zakochana. Niezwykle uroczo prezentowały się również kołnierzyki, które albo stanowiły całość razem z sukienkami i bluzkami, albo były wykonane osobno. Poniżej zestaw Col Claudine, który miałam okazję przymierzyć w trakcie targów.




No 4 Katarzyna Dudkiewicz KD FB
Po tym weekendzie mogę powiedzieć, że jestem absolutną fanką talentu KD. Niezwykle sympatyczna i zdolna projektantka, która swój warsztat kształciła na łódzkiej ASP. Kolekcja wykonana z mistrzowską starannością, a do tego z naturalnych materiałów. Długo nie mogłam odejść od tego stoiska podziwiając kunszt poszczególnych rzeczy. Patrząc na gotowe projekty czuje się ogromne zaangażowanie w ich realizację. Jestem głęboko przekonana, że usłyszę o Katarzynie Dudkiewicz jeszcze nie raz. 




Tytułem podsumowania powiem tylko, że nie rozumiem dlaczego w naszym kraju modę traktuje się "z przymrużeniem oka", a czasami można powiedzieć, że lekceważąco. Według mnie tego typu spotkań powinno być jak najwięcej. To dzięki nim powoli dojrzewamy jako społeczeństwo do tego, żeby zrozumieć, że moda nie jest niepoważnym zajęciem. Moda to sztuka i cieszę się, że zarówno artystów, jak i koneserów tej sztuki jest wokół coraz więcej.

I jeszcze kilka zdjęć z pokazów....

















3 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie widziałam na fb profilu domodi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sie dzialo!:)
    Jakie rozne te kolekcje..dziewczece,z pazurem(faktycznie cala kolekcja Łubu stworzona z mysla o Tobie:)),skory,futra...Moze pojawia sie w koncu jakies inne nazwiska oprocz Paprocki,Brzozowski,Baczynska i Zien?...Oby...
    Podoba mi sie relacja,jednak musze zaprotestowac co do ostatnich zdan Twojego wpisu;)
    Polki wcale nie wypadaja tak zle na tle reszty swiata:)
    Po prostu kazda z nas jest inna:jedna lubi byc trendy,druga lubi gdy stroj harmonizuje z jej osobowoscia(niezaleznie od mody),a jeszcze inna probuje uporac sie z ograniczeniami budzetu...
    Do Wloszek-ich prostoty,elegancji i dobrego gustu jeszcze nam troszke brakuje,ale
    mimo wszystko i tak pewnie kroczymy ku(jeszcze) lepszemu jutru!;)
    PS a ja myslalam,ze ta turkusowa bransoletka to nowy nabytek;)
















    OdpowiedzUsuń
  3. Skórzana spódnica cudo.
    Nachodzą mnie wnioski jednoznaczne. Stworzył ją dla Ciebie !
    Byłaś Muzą ! Natchnieniem Mistrza!
    A teraz możesz być godną Ambasadorką marki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...