poniedziałek, 24 czerwca 2013

the kind of boho I like... inspiration

Boho... Czasami mam wrażenie, że niektórym wydaje się, że strój w stylu boho to trochę frędzli, szorty i piórko we włosach. Oczywiście można i tak, ale fakt, że styl boho wydaje się być niewymagający to według mnie tylko złudzenie, na które nabiera się dużo osób. Jestem fanką klasyki i lubię, gdy w ubiorze zachowany jest pewien porządek :) Jak nie mogę odnaleźć w ubiorze tego porządku to trudno mi jest określić, czy dana stylizacja jest dobra. Zapewne, jak we wszystkim, tak w przypadku boho trzeba umieć znaleźć złoty środek, by stylizacja była z jednej strony nieprzesadzona, a z drugiej by odzwierciedlała wszystkie charakterystyczne dla tego stylu motywy. Czy w przypadku poniższych stylizacji się to udało? Wydaje mi się, że tak, bo pomimo pozornego nieładu widzę w nich jakąś koncepcję :) Ocena jednak należy do Was. 









 źródło: pinterest.com



3 komentarze:

  1. We wszystkich przedstawionych stylizacjach widzę ład i porządek. w mojej opinii są dobre. Najbardziej podoba mi się ostatni post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja...
    pierwsza stylizacjia moim zdaniem najlepsza... <3
    zapraszam do mnie--> thealexlook.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

  3. Podoba mi sie ten styl,ale...u kogos;)
    ba!strrrrrrasznie zazdroszcze osobom,ktore potrafia polaczyc sukienke z krysztalkami,fredzle i pióra..:)
    ale to juz jest wyzsza szkola jazdy...a nawet wielka sztuka...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...