niedziela, 21 kwietnia 2013

Just give me a reason...





















14 komentarzy:

  1. Świetna sesja zdjęciowa! Super butki. Zdjęcie, na którym jesteś lekko rozczochrana- bardzo sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta torebka! A połączenie czerni i pudrowego różu jest perfekt! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Alutku - rządzisz !!! :) a przedostatnie foto - the best :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100% zgadzam sie z Anonimem:)baaaaaaaaaaaardzo,baaaardzo sexy!:)
    najlepsza sesja na blogu!
    (a kolor nieba i schody kojarzą mi sie z wejsciem na plaze nad naszym polskim morzem;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super torebka i spodnie! i rozwiany wlos na czrano bialym portrecie!:)bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty górą :D ( nie będę komentowała jednego ze zdjęć,większość już to zrobiła-za dużo komplementów to niedobrze :P ) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zamilkłam na chwile, a u mnie to coś nowego:) kiedy zobaczyłam te zdjęcia.
    pełen profesjonalizm - pomyslalam sobie. na wszystkich fotach wyglądasz bosko, ale to drugie od dołu .... jak dla mnie nadaje się na wielkie billboardy, potężne kampanie reklamowe ! jestem pod mega wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the picture in black and white !
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  9. całość od początku do końca jest w moim guście - czerń, skóra, ćwieki! rewelacyjnie wyglądasz +dodaję do obserwowanych by wpadać regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent write-up. I absolutely appreciate this
    website. Thanks!

    my web blog; Cheap Ray Bans

    OdpowiedzUsuń
  11. I am really thankful to the owner of this web site
    who has shared this fantastic article at here.

    Also visit my blog ralph lauren polo sale

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...