niedziela, 6 stycznia 2013

My Teddy Bear ;)

                 Coś nie mogę się odczepić od tych kozaków, więc wybaczcie monotematyczność w ubiorze ;) Złoty z czarnym to zestawienie po które ostatnio sięgam najczęściej. Naganiałam się trochę po sklepach w ten weekend...:) i to z całkiem niezłym efektem :) Ogólnie jestem z siebie bardzo dumna bo udało mi w większości kupić rzeczy, których naprawdę potrzebowałam. Jednak mimo to, że postawiłam sobie za cel uzupełnianie mojej szafy pod kątem tzw. office look, to i tak przytachałam do domu te złociutkie spodnie, które mam na zdjęciach ;) Niestety z naturą się nie wygra....;)










kozaki / boots - no name via allegro
spodnie / pants - house
torebka / bag - japan style
top - no name
płaszcz / coat - new yorker
chusta / scarf - h&m
okulary / sunnies - reserved

13 komentarzy:

  1. buty, spodnie i top bym Ci chętnie ukradła :) rewelka! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten sweterek :) Przypomina mi misia z logo Tous :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecie NR 6 jest moim absolutnym faworytem !

    OdpowiedzUsuń
  4. W TYCH PROMIENIACH ZACHODZĄCEGO SŁOŃCA(9 ZDJECIE) LŚNISZ NICZYM EDWARD NA POLANIE;)))

    A TAK SERIO TO JAK DLA MNIE,JEST TO NAJLEPSZA SESJA..WŁASNIE PRZEZ TO CUDNE SWIATŁO...ZŁOTO...TWOJE POZOWANIE..CAŁY TEN BLASK:)PIĘKNIE!

    KOZAKI SĄ SWIETNE!TO NIE ICH WINA,ZE PASUJĄ DO KAŻDEGO TWOJEGO LOOKU:)

    FAWORYT?NR 6 i 9...


    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś, że kupiłaś te spodnie:) - są świetne!
    Piękne kozaczki masz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo nie zapominaj o nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość rewelacja!!!a buty po prostu megaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl, baaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...