poniedziałek, 10 grudnia 2012

My first winter look

                  Ziiiimno! Taka śniegowa pogoda mogłaby, jak dla mnie trwać od 20-go do 29-go grudnia i.... koniec. Póki co mamy dopiero 10-ty i już jest biało, a na ulicach pełno soli, która bezlitośnie zjada moje buty. Dzisiaj mam dla Was zestaw na chłodniejsze dni, z wielką futrzaną czapką, którą ustrzeliłam w SH za 5 zł ;) Kutki z dużymi kołnierzami to również moja wielka miłość:) Zdjęcia niestety strasznie różne, jeżeli chodzi o jakość. Jakoś nie mogliśmy dojść do porozumienia z naszym aparatem.





kurtka & torebka / jacket  & bag- no name
pasek & czapka / belt & fur hat -  sh
spodnie / leather pants -  promod
kozaki / boots - street one

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tej czapy!!!! Świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka! a w czapce Ci pięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o właśnie muszę wyciągnąc swoją czapkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super czapa!!! Swietnie dopasowana kurteczka, futrzak na kolnierzu cudo. Stylowy zestaw na zimne dni..podoba mi sie:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kurtka,świetna stylizacja idealna na te zimowe dni!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...