niedziela, 9 grudnia 2012

Christmas tree :)

                    Jest i choinka :) Jak to bywa z założeniami - czasami różnią się od efektów końcowych. Tak jak pisałam wcześniej, chciałam żeby każda ozdoba była inna. Nie spodziewałam się jednak, że dostanę prezent od mojej mamuśki w postaci własnoręcznie wykonanych bombek :) Dostałam komplecik 12 sztuk bombek wykonanych z kremowej satynowej wstążki. Zrobienie jednej jest dosyć czasochłonne, ale w efekcie są przepiękne :) nie wspominając już o wartości sentymentalnej... że to dla mnie... że jej rękami... itd. itd. :) Uwielbiam takie prezenty :)










10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie ubieram choinki. Twoja jest śliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :) a bombki będą pamiątką na długo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne bombki!!!! Ja jeszcze nie mam choinki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo gdzieś Ty wyhakała taka piękna choinkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny klimat stworzyłaś:)
    Przez moment słyszałam dźwięk świątecznych melodii, widziałam płomienie palących się świec i czułam zapach pomarańczy, cynamonu i pierników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice Christmas tree :) I like it. By the way I followed you, I'll be so happy if you follow me back:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna!!!! Piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...