poniedziałek, 12 listopada 2012

Victoria's Secret Fashion Show

                  Jestem wielbicielką wszystkiego co piękne. A ciężko znaleźć na świecie coś piękniejszego od Nas kobiet ;) Zgodzicie się ze mną? :) Pokazy bielizny Victoria's Secret z udziałem topowych światowych modelek tzw. "Angels" przy oprawie muzycznej zapewnionej przez gwiazdy muzyki, to istne arcydzieła, tworzące klimat, w którym moda miesza się ze sztuką tak ściśle, że ciężko oddzielić je od siebie. Kobieta, moda, muzyka, sztuka... Wszystkie jesteśmy rodzaju żeńskiego :)
Do moich ulubionych widowisk należy m. in to z udziałem Maroon 5, które możecie obejrzeć poniżej. Bardzo rozczula mnie też występ Seal'a, gdzie w finałowej scenie wychodzi jego partnerka Heidi Klum, z płatkiem śniegu zamiast skrzydeł. W tym roku poza pokazem i pięknymi strojami, zachwyciła mnie też Rihanna:  czarna sukienka z wysokim pęknięciem, koronkowe rękawiczki i dodatki ozdobione perłami - komponowały się ze sobą świetnie!





I na koniec świątecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...