piątek, 2 listopada 2012

Salem Witch

                  Pozostajemy dalej w tematyce Halloween'owej :) Przynajmniej jeśli chodzi o nakrycie głowy. W sumie nie przepadam za tym świętem. Refleksje o przemijaniu mnie przerażają, a przypominanie sobie o tych, których już nie ma sprawia, że tęsknię. 
                   A wracając na ziemię... :) Dzisiaj wybrałam wykładany cekinami płaszcz z Zary, który kupiłam na zeszłorocznych wyprzedażach, rękawiczki całuski z kokardami i kolejną "pepitkę" z mojej kolekcji. Na koniec dynia wykonana przez moje kuzynostwo :)

zara coat
river island gloves
pepitka
rękawiczki całuski
rękawiczki river island
płaszcz zara cekiny
dynia na halloween





 płaszcz / coat - Zara
spodnie / faux leather pants - allegro
rękawiczki / gloves - River Island
chusta / scarf - H&M
torebka / bag - no name (mamina)
tunika w pepitkę / tunic - F&F
buty / boots - no name




4 komentarze:

  1. Kapelusz hahah też taki chcę, szkoda, że nie można nosić na co dzień hihi;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow rewelacja,az zaluje ze tyle przeoczylam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne rekawiczki!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...