wtorek, 20 listopada 2012

Just my imagination....

                   Ostatnio pojawiło się u mnie kilka drobiazgów. Świecznik już znacie. Tak wygląda efekt końcowy ;) Dokupiłam do niego jeszcze szklaną podstawkę, bo nie wyobrażam sobie postawić zapaloną świeczkę bezpośrednio na drzewo. Zastanawiałam się też nad kloszem do świecy, podobnym do tych dostępnych na stronie bellemaison.pl. Powiem Wam, że znam artystkę, która takie dzieła zrobiła sobie własnoręcznie :) Może spróbuję i ja, jeżeli oczywiście uzyskam zgodę na kopiowanie ;)
Drugi świecznik ze srebrną podstawą kupiłam w TK Maxx, flakoniki to prezent od A.:*, natomiast lampka od rodziców :) Wszystko razem ładnie się komponuje. Trzeba jeszcze tylko mieć gdzie to wszystko postawić :P Pracujemy nad tym!

white home accessories

white home accessories

biały świecznik

srebrny świecznik biały

biała dekoracja domu

6 komentarzy:

  1. na ten z TK... już zachorowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest boskie i to tak na serio - jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także- całkowicie bezinteresownie z czystej sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZDJECIA MOGĄ POSLUŻYĆ JAKO INSPIRACJA DO NAPISANIA "KRÓLOWEJ ŚNIEGU 2";)
    JAKIES TAKIE...BAJKOWE..CHLODNE...ZIMOWE...
    PRZYJEMNA KOMPOZYCJA...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Uwielbiam dopieszczać wnętrze takimi drobiazgami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna lampka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...