czwartek, 1 listopada 2012

Halloween make-up

                 Witajcie! :)  Jak spędzacie dzisiejsze święto? Dynie przygotowane? :) Obiecana niespodzianka. Przepraszam tych, którzy liczyli na coś extra ;) W internecie roi się od przeróżnych Halloween'owych pomysłów na makijaż. Postanowiłam, że pobawię się i ja! Poniżej moje dzieło vel dziełko, jak kto woli ;) Źródło mojej inspiracji chyba każdemu dobrze znane?:) Strasznie śmieszy mnie moje czoło- wcale go nie marszczyłam a na zdjęciach minę mam bardzo złowrogą ;) Buziaki!


zombie boy


halloween make up

7 komentarzy:

  1. PIĘKNĄ PARĄ BYŚCIE STWORZYLI Z ZOMBIE BOY'EM:)





    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten make-up nie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba, bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...