piątek, 30 listopada 2012

Anna dello Russo - life's a carnival!

                  Kto inny bardziej wpisuje się w andrzejkowo- imprezowy klimat, jak nie Ona- Anna dello Russo? My, przedstawiciele mniej zamożnych portfeli (żeby nie powiedzieć plebsu;)), mieliśmy okazję "łyknąć" trochę jej stylu w czasie jej współpracy z sieciówką H&M. Anna niewątpliwie jest jedną z najbardziej barwnych postaci dzisiejszego świata tzw. wielkiej mody. Zwariowana i wesoła. Naprawdę ciężko jej nie lubić. Polecam obejrzeć na youtube kilka filmików z jej udziałem, gwarantuję miłość od pierwszego wejrzenia :) A poniżej kilka propozycji. Może nabierzecie więcej odwagi w tworzeniu andrzejkowych stylizacji ;)
















źródło: http://www.facebook.com/pages/Anna-Dello-Russo/181625805204153

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie, Anna to modowe wariactwo w czystej postaci. O ile bardziej kolorowo bylo na ulicy, gdybysmy mieli choc troszke Jej odwagi w ubieraniu sie! Ja nie mam.. Ale podziwiam. Pozdrawiam ANka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się Aniu, ja też nie mam za wiele...:) Szczególnie na co dzień. Ale przy różnych okazjach w stylu sylwester, andrzejki, jakiś bal albo przyjęcie można zaszaleć i zacząć np. od małego fascynatora :) Buziaki!

      Usuń
  2. jezusie ona jest brzydka jak noc ale za to piekne wewnetrznie bo zeby tak wyrazac siebie poprzez ubiór trzeba miec nietuzinkowe podejscie do zycia odwage fantazje i wielkei poczucie swojej wartosci - ubóstwiam ja za to ze pokazuje iz modato cos wiecej niz szmaty to rzezbienie samego siebie i od zewnatrz i od wewnatrz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna nie jest, ale ma swój styl, bardzo fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ciuchy ma!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...