niedziela, 28 października 2012

Snake accessories

                   Ziiimno!!! Wczoraj Wrocław tonął w śniegu, aż dziw, że dzisiaj załapaliśmy się z B. na takie ładne słońce. Przygotowałam dla Was kolejny jesienny zestaw z poncho w roli głównej. Tym razem trochę dłuższe, przez co i cieplejsze :) Do tego wężowe buty i torebka, którą kupiłam w piątek w SH. Marzy mi się też peleryna.... ostatnio nawet mierzyłam dosyć ciekawą, ale to ciągle nie jest "to". Macie tak czasami, że rzecz, którą chcecie kupić widzicie dokładnie w głowie? Tak właśnie mam z tą peleryną :) a teraz chodzę po sklepach i szukam takiej, która najlepiej będzie odpowiadać moim wyobrażeniom. Wszystkie substytuty odpadają!

white poncho


snake bag boots

snake boots wężowe




white poncho
snake accessories


snake accessories

buty / snake boots - Stradivarius 
torebka / snake bag -  Warehouse z SH
spodnie / faux leather pants - allegro
poncho - F&F
okulary / sunnies - Reserved

                     

7 komentarzy:

  1. Tak slonecznie na tych zdjeciach,az mi sie zyc zachciało, no wiec zmykam do pracy. Pieknieeeeee ah ta torebka :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dodać nic ująć! Stylizacja podoba mi sie bardzo! Wszystko idealnie współgra! Jest ciepło i mega kobieco! Czyli tak jak być powinno ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- na zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. B robi to co raz lepiej. Słoneczko jest potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdenerwowana,caly dzien czekam az wroce z pracy i sprawdze co nowego w krainie czarow! a tu co????? od niedzieli nic!!!! zbulwersowana fanka

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie wyglądasz...klasa i szyk!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...