wtorek, 23 października 2012

Śmietankowo

                  Właśnie widzę, że licznik wejść przekroczył już 1000 :) Cieszę się, chociaż zastanawia mnie ile z tego nakręcili moi najbliżsi ;)
                  Poniżej jak obiecałam weselny look. Niestety zdjęcia w warunkach przedweselnych, bo te z wesela... Naprawdę nie wiedziałam, które zdjęcie wybrać... czy to, jak zajadam golonkę z kapustą? czy może to, jak wracam do domu w bagażniku czyjegoś kombi? ;) Na szczęście przewidziałam, że tak się to może skończyć i wykorzystałam moment, kiedy jeszcze mój makijaż nie był pofatygowany, a wykręcone na prostownicy włosy układały się w fale.
                  Miałam na sobie zwykłą czarną sukienkę obszytą złotym łańcuchem pod szyją, żakiet w cekinowe łuski i buty wysadzane drobnymi kamyczkami. Kiedyś nie wyobrażałam sobie tego typu imprez bez tiulów, kokardek i koronek :) Cóż... gusta się zmieniają. Chociaż powiem Wam, że prawie wszystkie kobiety/dziewczyny były w czarnych sukienkach, więc potem trochę żałowałam, że nie postawiłam na coś bardziej wesołego. Na szczęście jasny żakiet uratował sytuację.

zara żakiet w łuski
mohitp sukienka
zara buty retro

Jeszcze tylko buty i gotowe :)

zara buty z kamieniami

Sukienka / Dress - Mohito via Perhapsme
Buty / Shoes - Zara
Żakiet / Jacket - Zara
Pierścionek & Bransoletka / Ring & Bracelet - Apart
Zegarek / Watch- Timex

3 komentarze:

  1. Jejciu jakie cudowne buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro masz takie buty Zara 50% taniej jak cena regularna.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...