sobota, 13 października 2012

Poncho

                Poncho to jedno z moich ulubionych okryć wierzchnich. Na trochę zimniejsze dni na pewno zestawie je z długimi rękawiczkami. Moje jest firmy New Look , ale kupiłam je w SH. Jakiś czas po zakupie trafiłam na takie samo tylko w czarnym kolorze i nie wiem co mnie wtedy zamroczyło, że je nie wzięłam. Do tej pory nie mogę sobie tego wybaczyć! 
                Poncho to zakup na lata i dla kobiety w każdym wieku. Zawsze warto mieć je w swojej szafie, więc jeśli jeszcze nie macie żadnego, to koniecznie musicie się w nie zaopatrzyć. Zaręczam, że to inwestycja, której nie będziecie żałować :)

poncho new look

winter look

rękawiczki gloves

zegarek timex watch
zara boots

jesienny look


Buty / Boots - Zara
Spodnie / Pants - Promod
Torebka / Bag - Valenanny
Poncho - New Look
Sweter i Rękawiczki / Jersey &  Gloves - no name ( z Zielińskiego:)
Zegarek / Watch - Timex

4 komentarze:

  1. Cudnie wygladasz,piekna jesienna stylizacja..
    to obszycie bylo czy sama wykombinowalas?

    OdpowiedzUsuń
  2. było, było :) takie same też było przy czarnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa i Szyk ! :) a jakie rękawiczki ładne hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...