poniedziałek, 15 października 2012

Orchidea

              W Castoramie znowu rozdawali prawie za darmo storczyki ;) W związku z tym zaopatrzyliśmy się w ostatnim czasie w dwa. Storczyk jak storczyk, ale doniczka/osłonka do niego to jest dopiero wydatek. Oczywiście są typowe doniczki/osłonki do storczyków nawet za 12 zł, ale ja chciałam postawić na coś bardziej retro, dlatego też niestety jej cena przewyższyła trochę koszt samej rośliny.
                Myślę, że na tych dwóch nie poprzestanę, zwłaszcza, że ktoś powiedział mi kiedyś, że storczyki lubią towarzystwo - dobrze jest gdy jest ich więcej :) Nie mam jakiejś szczególnej metody uprawiania ich. Moja rodzicielka raz na tydzień przelewa (nie mylić z podlewaniem) je wodą. Trzymają się naprawdę pięknie. Trzeba jeszcze powiedzieć, że storczyki nie lubią słońca, więc pamiętajmy o tym żeby ich nie prażyć na słonecznym parapecie.


4 komentarze:

  1. Piękne doniczki :) Niech kwitną cały rok !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne PIEKNE!!! tak chce te doniczki :D wiem ze brzmi to dziwnie ale podobaja mi sie twoje doniczki... mam storczyka i poszukuje idealnej doniczki dla niego i nigdzie nie moge znalesc ;(z tym ze ja mieszkam w uk wiec jak mi podasz sklep w pl to i tak mnie to nie uratuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK jest sklep B&Q. To ta sama grupa kapitałowa co Castorama czyli Kingfisher plc. Myślę, że asortyment mogą mieć podobny:)Może warto sprawdzić. Życzę powodzenia w dobieraniu idealnych doniczek :)

      Usuń
  3. Piękne storczyki i doniczki również.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...