piątek, 26 października 2012

Gandalf the Grey

                   Jest i moja zguba! :) Okazało się, że w ramach oszczędności miejsca uzupełniłam karton z butami jakimiś kablami. Zaglądałam w to miejsce kilka razy, ale jak zobaczyłam kable to nie przyszło mi do głowy żeby sprawdzić co jest pod nimi. Dopiero, gdy już do przeszukania pozostała jedynie lodówka stwierdziłam, że trzeba przejrzeć wszystko jeszcze raz ;) Tak oto znalazły się moje kozaki :)
                      Dzisiaj kolejny raz spotkałam na mieście moją idolkę:) Niestety nie miałam dość odwagi, żeby poprosić ją o wspólne zdjęcie, ale może kiedyś... Mowa o pewnej stylowej starszej Pani, którą od czasu do czasu zdarza mi się widywać na mieście. Pamiętam dokładnie, kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz. Głowa przekręciła mi się w koło od oglądania się. We włosach miała fascynator z różowymi kwiatami, który od razu zwrócił moją uwagę. Do tego gustownie dobrane dodatki i oczywiście makijaż. Dodam jeszcze, że Pani z racji sędziwego wieku porusza się przy pomocy tzw. balkoniku. Widać nie istnieją bariery, które usprawiedliwiają nas w zaniedbywaniu siebie. Owa Pani zawstydziłaby więc nie jedną z nas. Dzisiaj również powaliła mnie na kolana piękną peleryną, kabaretkami, szpileczkami z kokardą i fascynatorem w kształcie złotego warkocza :) Całość w beżowo- czarnej tonacji. Cud miód! Obym spotykała ją częściej!


long gloves 

długie rękawiczki

overknee boots

długie kozaki muszkieterki

knitewear

Torebka / Bag - River Island z SH
Żakiet / Jacket - H&M
Kozaki & Rękawiczki / Boots & Gloves - no name ( z Zielińskiego)
Spódnica / Skirt - no name (mamina:))

2 komentarze:

  1. nice, love the black also!
    follow us? eachother? http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...