piątek, 5 października 2012

Floral pants

                   Przed nami chyba ostatni w miarę ciepły weekend, po którym zamierzam przestać chodzić z gołymi nogami. Nie ma co przeciągać struny ;) na pewno nie chciałabym się rozchorować! Poniżej dzisiejszy set. Torebkę firmy River Island upolowałam w SH. Kto zgadnie co jest z nią nie tak?:) Widać niestety z kilometra pewien mankament, który ja zobaczyłam dopiero, gdy przyniosłam ją do domu. Taka byłam zaaferowana znaleziskiem, że nie przyjrzałam jej się dokładnie. Nic to jednak bo jest ze mną przeszło trzeci rok i jestem z niej bardzo zadowolona :)
floral pants

okulary aviatorki




granatowe szpilki


bershka blazer


spodnie w kwiaty

Top - H&M
Buty / Shoes - Zara
Spodnie / Pants - Zara
Żakiet / Jacket - Bershka
Torebka / Bag - River Island z SH
Okulary / Sunglasses - House


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...