piątek, 19 października 2012

Burgundy

                    Pogoda wspaniała :) jutro idziemy na wesele, wiec mam nadzieję, że się utrzyma. Ciągle niestety nie wiem co mam na siebie założyć... Standard. Mam jeszcze całą noc na przemyślenia ;) 
                    Dziś okazało się, że moja mamuśka radzi sobie z aparatem jeszcze lepiej jak B. :) Efekty poniżej. Dodatkowo jeszcze miałam możliwość skubnąć dodatki z jej szafy :) Ach te kochane mamy :) Czy Wy też lubicie buszować w szafach swoich rodzicielek? Moja mamuśka była źródłem moich pierwszych modowych inspiracji. Zawsze patrzyłam i patrzę na nią z podziwem :) Co najciekawsze najbardziej pozwalała mi "eksperymentować" z modą, gdy byłam najmłodsza. Zwykle to nastolatki się buntują i chcą wyrażać ubiorem swój styl. Ja ten etap miałam zdaje się jeszcze przed dziesiątym rokiem życia :D Pamiętam, że właśnie wtedy podczas zakupów z babcią namówiłam ją, by kupiła mi buty na obcasie. TRAGEDIA. Mimo, że mamuśka przeżegnała się jak mnie w nich zobaczyła, to pozwoliła mi je zachować do końca wakacji :) Później zaliczyłam jeszcze kilka koszmarnych modowych wyskoków, aż po pewnym czasie sama zaczęłam tonować swoje ubiory. Tak więc okres młodzieńczego buntu ograniczył się jedynie do tzw. glanów, które nosiłam w lipcu przy upałach ;) Mam nadzieję, że kiedyś będę mięć tyle samo cierpliwości i wyrozumiałości w stosunku do własnej córki :)







 pandora bracelet bransoletka

Spodnie / Pants - Promod
Blazer - Zara
Buty / Shoes - Bershka
Zegarek / Watch - Timex
Bransoletka / Bracelet - PandoraApart mix
Top - Orsay
Okulary / Sunglasses - no name (mamine:))


3 komentarze:

  1. pamiętam, jak byłam młodsza tylko czekałam aż mama wyjdzie do sklepu żebym mogła przymierzyć jej ciuszki :) chyba każda dziewczynka tak ma :)

    PS. cudowny kolor pomadki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze,ze mama tez sie "zalapala"na fote;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mamuni przekaż, że spokojnie drugi fach ma w ręku :) świetna ta sesja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...