środa, 3 października 2012

Black and White

Dzisiaj we Wrocławiu mieliśmy naprawdę ciepły dzień. Co prawda rano temperatura była taka, że można się było zastanawiać nawet nad ciepłą kurtką, ale na szczęście od południa było już tylko cieplej. Czarny i biały to moje ulubione połączenie kolorów. Na taką długość spódniczki i szpilki pozwalam sobie tylko wtedy gdy B. jest w pobliżu ;) w przeciwnym wypadku wole baleriny, które i tak mam zawsze przy sobie, gdy noszę szpilki. Uwielbiam buty na wysokim obcasie, ale staram się też mieć litość dla moich nóg, dlatego gdy tylko zaczynam odczuwać dyskomfort z powodu obcasów, szybko zmieniam je na baleriny. Zimą jest oczywiście gorzej- ciężko nosić ze sobą dodatkowe kozaki ;) Tych balerin, które mam na sobie szukałam bardzo długo. Chciałam buty z kolcami, ale ciężko było mi znaleźć takie żeby zgrabnie leżały na stopie, a co do niektórych byłam wręcz pewna, że zrobię sobie nimi krzywdę ;)



zara blazer 

piękne buty

oryginalne buty

chanel look

oryginalne buty
bershka buty z kolcami
chanel look

pikowana torebka

baleriny kolce


 Żakiet / Jacket - www.zara.com
Spódniczka / Skirt - www.stradivarius.com
Platformy / Pumps - www.zara.com
Baleriny / Ballerina shoes - www.bershka.com
Okulary / Sunglasses - www.reserved.com
Kryjące rajstopy / tights - Calzedonia
Torebki / Bag's - SH


3 komentarze:

  1. OMG ! Już brak mi przysłówków na określenie jak wspaniale wyglądasz...a te buty...nooo oddam za nie wszystko !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...